Fredrik på väg till Stockholm

Nu sitter jag på flygplatsen på väg till Stockholm.
På måndag ska jag ha marknadsföringsmöte tillsammans med mina kollegor och SISU gällande vår nya bok om mentala föreställningar: Träna tanken – mentala föreställningar i idrotten. Det ska bli spännande! Boken kommer att finnas på marknaden vecka 16.

Igår (fredag) höll vi i visualiseringsgruppen på University of Birmingham, BRIO en presentation för den övriga idrottspsykologigruppen om vårt arbete inom visualisering.

Det kommer att bli en fullspäckad helg i Stockholm, jag ska träffa vänner, familjen och försöka hinna med jobb och sömn också. Det blir spännande.

På måndag ska jag ha Imagine that möte med min kära kollega Mikael Wallsbeck. Tillsammans driver vi företaget Imagine that, på Imagine that ger vi visualiseringsworkshops och skapar individanpassade visualiseringsprogram åt chefer och medarbetare inom näringslivet. Det är mycket spännande, givande och roligt. Det ska bli kul att ha ett live möte med honom och träffa honom face to face. Vanligtvis brukar vi köra våra företagsmöten via Skype eftersom jag bor i Birmingham.

Nu ska jag jobba vidare. Jag ser fram emot att komma till Stockholm snart och äta lunch med mina föräldrar.

About fredrikweibull

My name is Fredrik Weibull, I am a doctoral research at University of Birmingham, UK and run a company in Sweden together with Mikael Wallsbeck: http://www.imaginethat.se
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment